1. etapa na Orlí cestě: St. Johann – Gaudeamushütte

Na turistické trase Adlerweg si každý může sám stanovit výchozí bod: my vyjdeme pohodlně z části St. Johannu s názvem Hinterkaiser. Po krátké chůzi od hostince Gasthof Rummlerhof západním směrem upozorňují turistické ukazatele na první dílčí cíl.

Vodopád Schleierwasserfall potěší nejen svým poetickým názvem, nýbrž, když se vám poštěstí, také horolezci, kteří na stěně za ním předvádějí své umění. Než se tam dostanete, dojdete na úzkou pěšinu (krátký úsek je jištěný lanem) do Diebsöfenu. Zde vede značená cesta jeskyní, poté vzhůru k vodopádu Schleierwasserfall: Voda padá do impozantní šedesátimetrové hloubky. Cesta dále pokračuje vzhůru, kolem lezeckých stěn, směrem k horské pastvině Obere Regalm a dále k cíli pěší túry, k chatě Gaudeamushütte v nadmořské výšce 1263 m.

otevřít interaktivní mapku

• Bezbariérové pěší túry
  • Rundwanderung

Obtížnost

středně těžké (červené stezky)

nadmořská výška

1 572 m 660 m

Výškový rozdíl-výstup 1 060 m
výškové metry dolů 470 m

Orlí cesta

To je etapa Orlí cesty, nejznámější dálkové trasy Tyrolska.

Ke stažení

Informace k místu

Příjezd

Hledáte nejkratší cestu do místa vaší dovolené? Využijte náš plánovač cesty autem, vlakem, autobusem nebo dokonce letadlem.