Túra po loukách
Mutterer Alm

V restauraci Mutterer Alm naleznete spoustu kulinářských specialit. Než však zasednete ke stolu, doporučujeme protáhnout si nohy a užít si výhledy do údolí podél řeky Inn a na Nordketterské hory na sever od Innsbrucku. Túra je vhodná jak pro menší děti, tak pro teenagery. Je zde totiž spousta aktivit a věcí k objevování. Po procházce si je nejlepší odpočinout v místní horské restauraci. „Rodiny s dětmi jsou vítány a prezentace pokrmů je fantastická,“ říká redaktorka největších tyrolských novin Kathrin Siller. Se svojí rodinou žije nedaleko a patří mezi časté návštěvníky na Mutterer Alm.

otevřít interaktivní mapku

ŘÍJ
LIS
PRO

* Jedná se orientační údaje a doporučení. Prosím vezměte v úvahu vaše osobní schopnosti a aktuální počasí. Neručíme za správnost uvedených informací.

Ke stažení

popis trasy

Tato krátká procházka skrz rodinný park na Mutterer Alm začíná u horní stanice lanovky. Odtud se vydejte vlevo kolem restaurace a pokračujte dolů z kopce podél okraje lesa, dokud nenarazíte na další lanovku. Pokračujte ještě kousek po sjezdovce a odbočte vlevo do lesa. Po pár set metrech chůze lesem přijdete k idylickému jezírku. Odtud pokračujte dál po stezce kolem zábavního parku a umělého jezírka. Obejděte jezero a vraťte se zpět k restauraci a k horní stanici lanovky.

Příjezd

Hledáte nejkratší cestu do místa vaší dovolené? Využijte náš plánovač cesty autem, vlakem, autobusem nebo dokonce letadlem.

vaše cílová adresa: Nockhofweg 40, Mutters

powered by Rome2Rio

Hledat ubytování

Turistika v regionu

Ukázat více +
nahoru
Zpravodaj

Přihlaste se k odběru bezplatného zpravodaje a těšte se na novinky ze srdce Alp.