11. etapa Orlí stezky: kaplička u Hallerangeralm, © Tirol Werbung/Holger Gassler
11. etapa Orlí stezky: Hallerangerhaus, © Tirol Werbung/Holger Gassler
11. etapa Orlí stezky, © Tirol Werbung/Holger Gassler

11. etapa Orlí stezky: Karwendelhaus – Birkkarspitze – Hallerangerhaus

Na této trase zavítáte do vysokohorského světa na hony vzdáleného zalesněné krajině hluboko v údolí. Jedenáctá etapa je strmá, drsná, technicky obtížná a dlouhá. Na zdolání čtrnácti kilometrů budete potřebovat – kromě dostatku času – také slušnou fyzičku.

Jedenáctá etapa začíná strmým výstupem od chaty Karwendelhaus po stezce jištěné ocelovým lanem na široký horský hřbet s otevřenou plání. Dále pokračuje na severovýchod kolem zdánlivě nekonečného ledovcového karu, kde je cesta stále obtížnější, víc kamenitá a přechází přes několik svahů a sněhových polí. Za chatou Birkkarhütte začíná náročný výstup - také tento úsek má jištění pomocí ocelového lana - podél západního hřebene hory na vrchol Birkkarspitze (2749 m).

Z vrcholu s křížem následuje prudký sestup po jižní straně až do malebného údolí Hinterautal, kde na lesní pěšině konečně můžete jít uvolněně a nebýt stále ve střehu. Stezka dále vede podél potoku Lafatscherbach až k Lafatscher Niederleger se zvláštní chatou. Nakonec odbočte na rozcestí, kde šipky ukazují směr Kastenalm a pokračujte k chatě Hallerangerhaus, kde končí nejnáročnější etapa Orlí stezky v pohoří Karwendel.

otevřít interaktivní mapku

ŘÍJ
LIS
PRO

* Jedná se orientační údaje a doporučení. Prosím vezměte v úvahu vaše osobní schopnosti a aktuální počasí. Neručíme za správnost uvedených informací.

Orlí stezka

Toto je etapa Orlí stezky - nejznámější dálkové turistické trasy v Tyrolsku.

Ke stažení

Příjezd

Hledáte nejkratší cestu do místa vaší dovolené? Využijte náš plánovač cesty autem, vlakem, autobusem nebo dokonce letadlem.

vaše cílová adresa: Seefeld

powered by Rome2Rio

Hledat ubytování
Počet cestujících

Turistika v regionu

nahoru
Zpravodaj

Přihlaste se k odběru našeho zpravodaje a těšte se na novinky ze srdce Alp!