Cyklistická stezka kolem Drávy

Rovinatý průběh stezky, idylická odpočívadla a skvělé možnosti k odpočinku a hrám, taková je východotyrolská část cyklistické stezky podél řeky Dráva, ideální trasa pro cyklisty požitkáře a pro rodiny s dětmi.

Cyklostezka vede od pramene Drávy v Toblašském poli v Jižním Tyrolsku v délce 336 kilometrů podél stejnojmenné řeky přes Východní Tyrolsko a Korutany až do Mariboru ve Slovinsku. Nadšené jsou touto cyklistickou stezkou, která má převážně rovinatý terén údolím, především rodiny s dětmi.

Výjimečná odpočívadla

Skvělé atrakce, jako třeba Park skřítků u Sillianu a poklidná nerušená místa jako „Aigner-Badl“ s jeho léčivými prameny v Abfaltersbachu vyzývají k odpočinku. Také byste měli navštívit městečko Lienz. Z tohoto malebného místa se pokračuje dále do místa vykopávek Aguntum, přes „Korutanskou bránu“ po přírodních stezkách do horního údolí Drávy. Pokud dostanete cestou hlad, měli byste bezpodmínečně okusit originální východotyrolské speciality u hostinských na cyklostezce podél Drávy.

Etapy na cyklistických stezkách kolem Drávy

Cyklostezku kolem Drávy poznáte na dvou příjemných etapách. Jihotyrolská, 45 km dlouhá část, vede od italské hranice přes Sillian a Thal Assing až do Lienze a další přes Lavant a Nikolsdorf až na hranice spolkové republiky Korutany.

otevřít interaktivní mapku

Merkmale

• Okružní výlety
  • Bezbariérový
  • nabíjecí stanice pro horská kola

Obtížnost

bikefitness

Ke stažení

Příjezd

Hledáte nejkratší cestu do místa vaší dovolené? Využijte náš plánovač cesty autem, vlakem, autobusem nebo dokonce letadlem.