3. etapa trasy: Landeck - Imst

Jedna ze dvou etap, která nenabízí pomoc lanovkou, za to ale příjemné cyklostezky mezi městy Landeck a Imst podél řeky Inn, která je v této části podstatně širší. Město Landeck leží na soutoku řek Sanna a Inn a je vynikajícím výchozím bodem na výlety směrem Reschenpass, Arlbergpass a Silvretta. Kromě toho nabízí městský flair v impozantní kulise Alp. Další průběh trasy přes Zams, nahoru k Rifenal a později opět dolů do obce Schönwies zaručuje krásné výhledy na hory na severní starně údolí Inntal, jako např. Grubigjoch nebo Oberer Eisenkopf, které strmě “padají” do údolí. Po krátkém úseku v údolí se moderní cesta mění opět v lesní cestu a šlapeme do města Imst.

Zážitky

• Na této etapě trasy Tirol Mountain Bike Safari musí být zdoláno 1.400 výškových metrů vlastními nohami
  • Délka sjezdu činí 1.150 výškových metrů
  • V údolí jsou většinou asfaltové silnice, ve výšce štěrkové
  • Město Landeck nabízí dobrou infrastrukturu a městskou atmosféru s úžasnou kulisou hor

otevřít interaktivní mapku

Merkmale

• Okružní výlety
  • Bezbariérový
  • nabíjecí stanice pro horská kola

Obtížnost

bikefitness

popis trasy

Průběh etapy

Z města Landeck vede trasa po asfaltované cestě údolím do města Zams a dále serpentinami nahoru do Rifenal a výškovou trasou do Falterschein. Odtud opět sjezd do údolí Inntal. Ve městě Schönwies pokračujeme podél řeky Inn na cyklostezce Innradweg až do města Imst. Zde vede trasa pod dálnici a na druhé straně serpentinami nahoru až do výšky 980 m. n.m. Dále vede cesta lesem až k lanovce Imster Bergbahn nad městem Imst.

Místa u trasy

Příjezd

Hledáte nejkratší cestu do místa vaší dovolené? Využijte náš plánovač cesty autem, vlakem, autobusem nebo dokonce letadlem.

vaše cílová adresa: Landeck

powered by Rome2Rio

Hledat ubytování

Rozšířené vyhledávání
nahoru
Zpravodaj

Přihlaste se k odběru bezplatného zpravodaje a těšte se na novinky ze srdce Alp.