3. etapa trasy: Landeck - Imst

Jedna ze dvou etap, která nenabízí pomoc lanovkou, za to ale příjemné cyklostezky mezi městy Landeck a Imst podél řeky Inn, která je v této části podstatně širší. Město Landeck leží na soutoku řek Sanna a Inn a je vynikajícím výchozím bodem na výlety směrem Reschenpass, Arlbergpass a Silvretta. Kromě toho nabízí městský flair v impozantní kulise Alp. Další průběh trasy přes Zams, nahoru k Rifenal a později opět dolů do obce Schönwies zaručuje krásné výhledy na hory na severní starně údolí Inntal, jako např. Grubigjoch nebo Oberer Eisenkopf, které strmě “padají” do údolí. Po krátkém úseku v údolí se moderní cesta mění opět v lesní cestu a šlapeme do města Imst.

Zážitky

• Na této etapě trasy Tirol Mountain Bike Safari musí být zdoláno 1.400 výškových metrů vlastními nohami
  • Délka sjezdu činí 1.150 výškových metrů
  • V údolí jsou většinou asfaltové silnice, ve výšce štěrkové
  • Město Landeck nabízí dobrou infrastrukturu a městskou atmosféru s úžasnou kulisou hor

otevřít interaktivní mapku

Merkmale

• Okružní výlety
  • Bezbariérový
  • nabíjecí stanice pro horská kola

Obtížnost

Okt
Nov
Dez

* Es handelt sich hier um Richtwerte und Empfehlungen. Bitte beachten Sie Ihre persönlichen Fähigkeiten und die aktuelle Wetterlage. Für die Richtigkeit der Angaben kann keine Haftung übernommen werden.

popis trasy

Průběh etapy

Z města Landeck vede trasa po asfaltované cestě údolím do města Zams a dále serpentinami nahoru do Rifenal a výškovou trasou do Falterschein. Odtud opět sjezd do údolí Inntal. Ve městě Schönwies pokračujeme podél řeky Inn na cyklostezce Innradweg až do města Imst. Zde vede trasa pod dálnici a na druhé straně serpentinami nahoru až do výšky 980 m. n.m. Dále vede cesta lesem až k lanovce Imster Bergbahn nad městem Imst.

Místa u trasy

Příjezd

Hledáte nejkratší cestu do místa vaší dovolené? Využijte náš plánovač cesty autem, vlakem, autobusem nebo dokonce letadlem.

vaše cílová adresa: Landeck

powered by Rome2Rio

Hledat ubytování

nahoru
Zpravodaj

Přihlaste se k odběru bezplatného zpravodaje a těšte se na novinky ze srdce Alp.