13. etapa trasy: Alpbach - Niederau/Wildschönau

Po tom, co jsme si užili nádherných výhledů z Reither Kogel do údolí Inntal na předešlé etapě, si můžeme během této etapy užívat panoramat směrem Wilder Kaiser a první „Sneak Preview“ na kitzbuehelské Alpy Kitzbühler Alpen na horizontu. Cesta vedoucí nad městem Inneralpbach je naprosto nezapomenutelná.

Zážitky

• Během této etapy zdoláme 930 výškových metrů výšlapu
  • Sjíždíme 1.950 výškových metrů, při čemž obvzláště sjezd od restaurace Hornboden do Inneralpbach vyžaduje dobrou kondici a cyklistické schopnosti, protože štěrková cesta je úzká a plná ostrých zatáček
  • Také zbytek trasy vede přes asfaltované a  štěrkové silnice s krátkými trailovými pasážemi
  • Pohled na Inneralpbach a výhledy při přejezdu pod horou Schatzberg stojí rozhodně zato udělat si pauzu a vše si vyfotit
  • Při sjezdu do  Thierbach a dále do Niederau nás očekává jen krátký protivýstup a sice z Mühltal do Oberau.
  • Ve vesnici Oberau určitě navštivte pekárnu, kterou uvidíte krátce před ostrou zatáčkou doprava

otevřít interaktivní mapku

Merkmale

• Okružní výlety
  • Bezbariérový
  • nabíjecí stanice pro horská kola

Obtížnost

těžké

nadmořská výška

1 760 m

Höhenmeter bergauf inkl. Bergbahn: 2 085 m
Výškový rozdíl-výstup 1 085 m
výškové metry dolů 2 130 m

Kondition*

* Es handelt sich hier um Richtwerte und Empfehlungen. Bitte beachten Sie Ihre persönlichen Fähigkeiten und die aktuelle Wetterlage. Für die Richtigkeit der Angaben kann keine Haftung übernommen werden.

Ke stažení

popis trasy

Průběh etapy

Sjedeme pár metrů dolů k lanovce Wiedersbergerhornbahn a nastoupíme. Nahoře u restaurace Hornboden sjedeme kousek dolů pod lanovkou a dále jižním směrem po štěrkové cestě k chatě Moserbaumgartenalm (1.603 m). Odtud sjezd pokračuje prudce dolů serpentinami do vesnice Inneralpbach. Krátce za prvními domy odbočíme doprava a jedeme mírně nahoru jihovýchodním směrem. Za kapličkou „Buamkapelle“  přejedeme most a začneme výšlap směrem na sever. Nejprve po asfaltové, později štěrkové cestě a krátkém trailu loukou dosáhneme nejvyššího bodu etapy v nadmořské výšce 1.680 m.n.m. Nyní sjedeme po louce a později po štěrkové cestě do vesnice Thierbach. Odtud jedeme po asfaltové silnici do údolí do města Mühltal, překonáme krátký protivýstup a sjedeme do města Niederau.

Místa u trasy

Příjezd

Hledáte nejkratší cestu do místa vaší dovolené? Využijte náš plánovač cesty autem, vlakem, autobusem nebo dokonce letadlem.

vaše cílová adresa: Alpbach

e   info@tirol.at

nahoru
Zpravodaj

Přihlaste se k odběru bezplatného zpravodaje a těšte se na novinky ze srdce Alp.