12. etapa trasy: Steinberg am Rofan - Alpbach

Řeky Steinberger Ache a Brandenberger Ache udávají směr jízdy do severního výběžku pohoří Rofan. S trasou jsou spojené krásné výhledy a také úseky, při kterých nás napadne, jak obtížné muselo být před stovkami let, než vše ulehčila výstavba asfaltovaných silnic, dostat se z bodu A do B. Po projetí městy Kramsach a Brixlegg a výšlapu do města Reith im Alpbachtal dojedou cyklisté na horských kolech k lanovce Reitherkogelbahn. Cesta k sedlu Kerschbaumersattel nabízí nádherné výhledy na údolí Inntal a Zillertal, než se dojede do romantického údolí Alpbachtal.

Zážitky

• Příjemný sjezd serpentinami podél řeky Steinberger Ache a nespočetné výhledy na celé etapě.
  • Po přejezdu údolím Inntal se dostaneme zpět do civilizace.
  • Údolí Alpbachtal, které je známé pro svoje krásně udržovaná zemědělská stavení a svoji jedinečnou architekturu vyzařuje zvláštní šarm.

otevřít interaktivní mapku

Merkmale

• Okružní výlety
  • Bezbariérový
  • nabíjecí stanice pro horská kola

Obtížnost

Ke stažení

popis trasy

Průběh etapy

Z vesnice Steinberg am Rofan jedeme lesní cestou přes Hinterberg do obce Pinegg. Po krátkém sjezdu nás čeká za Pineggem krátký výšlap po asfaltové silnici do obce Aschau a dále mírně nahoru a dolů do města Kramsach. Projedeme městem, přejedeme most přes řeku Inn a pokračujeme po silnici směrem Brixlegg a serpentinami nahoru do obce Reith. Lanovka Reitherkogelbahn nám pomůže při výjezdu do nadmořské výšky 1.200 m.n.m. Od horní stanice lanovky musíme vyjet ještě pár metrů nahoru a dále sjedeme kousek dolů k sedlu Kerschbaumer Sattel s výhledem do údolí Zillertal. Zde změníme stranu hory a musíme vyšlápnout 400 výškových metrů k chatě Hochlindalm. Odtud sjedeme do Kolber a dále do cíle etapy města Alpbach.

Místa u trasy

Příjezd

Hledáte nejkratší cestu do místa vaší dovolené? Využijte náš plánovač cesty autem, vlakem, autobusem nebo dokonce letadlem.

vaše cílová adresa: Steinberg am Rofan

e   info@tirol.at

nahoru
Zpravodaj

Přihlaste se k odběru bezplatného zpravodaje a těšte se na novinky ze srdce Alp.