12. etapa trasy: Steinberg am Rofan - Alpbach

Řeky Steinberger Ache a Brandenberger Ache udávají směr jízdy do severního výběžku pohoří Rofan. S trasou jsou spojené krásné výhledy a také úseky, při kterých nás napadne, jak obtížné muselo být před stovkami let, než vše ulehčila výstavba asfaltovaných silnic, dostat se z bodu A do B. Po projetí městy Kramsach a Brixlegg a výšlapu do města Reith im Alpbachtal dojedou cyklisté na horských kolech k lanovce Reitherkogelbahn. Cesta k sedlu Kerschbaumersattel nabízí nádherné výhledy na údolí Inntal a Zillertal, než se dojede do romantického údolí Alpbachtal.

Zážitky

• Příjemný sjezd serpentinami podél řeky Steinberger Ache a nespočetné výhledy na celé etapě.
  • Po přejezdu údolím Inntal se dostaneme zpět do civilizace.
  • Údolí Alpbachtal, které je známé pro svoje krásně udržovaná zemědělská stavení a svoji jedinečnou architekturu vyzařuje zvláštní šarm.

otevřít interaktivní mapku

Merkmale

• Okružní výlety
  • Bezbariérový
  • nabíjecí stanice pro horská kola

Obtížnost

střední

nadmořská výška

1 430 m

Höhenmeter bergauf inkl. Bergbahn: 1 570 m
Výškový rozdíl-výstup 1 100 m
výškové metry dolů 1 710 m

Kondition*

* Es handelt sich hier um Richtwerte und Empfehlungen. Bitte beachten Sie Ihre persönlichen Fähigkeiten und die aktuelle Wetterlage. Für die Richtigkeit der Angaben kann keine Haftung übernommen werden.

Ke stažení

popis trasy

Průběh etapy

Z vesnice Steinberg am Rofan jedeme lesní cestou přes Hinterberg do obce Pinegg. Po krátkém sjezdu nás čeká za Pineggem krátký výšlap po asfaltové silnici do obce Aschau a dále mírně nahoru a dolů do města Kramsach. Projedeme městem, přejedeme most přes řeku Inn a pokračujeme po silnici směrem Brixlegg a serpentinami nahoru do obce Reith. Lanovka Reitherkogelbahn nám pomůže při výjezdu do nadmořské výšky 1.200 m.n.m. Od horní stanice lanovky musíme vyjet ještě pár metrů nahoru a dále sjedeme kousek dolů k sedlu Kerschbaumer Sattel s výhledem do údolí Zillertal. Zde změníme stranu hory a musíme vyšlápnout 400 výškových metrů k chatě Hochlindalm. Odtud sjedeme do Kolber a dále do cíle etapy města Alpbach.

Místa u trasy

Příjezd

Hledáte nejkratší cestu do místa vaší dovolené? Využijte náš plánovač cesty autem, vlakem, autobusem nebo dokonce letadlem.

vaše cílová adresa: Steinberg am Rofan

e   info@tirol.at

nahoru
Zpravodaj

Přihlaste se k odběru bezplatného zpravodaje a těšte se na novinky ze srdce Alp.