2. etapa na Orlí cestě: Gaudeamushütte – Hintersteiner See

Horská jezera jsou často tak studená, že se do nich odvážíme strčit jen palec u nohy. Cíl této etapy, Hintersteiner See, ovšem láká svými vodními radovánkami.

Od Gaudeamushütte vede trasa nejprve kousek směrem k Wochenbrunner Alm, krátce před ní lesem do strmého kopce směr Gruttenhütte, po chvíli odbočte doleva směr alpská louka Kaiser-Hochalm. Salaš postavená v 17. století leží na volném prostranství v nadmořské výšce 1400 m. Odtud vede značená cesta pěkným smíšeným lesem dolů. Při východu z lesa se cesta dělí, my se vydáme po značené pěšině podél stráně až ke Steiner Hochalm, která je rovněž stará přes 300 let. Dále západním směrem záhy uvidíte Hintersteiner See (58 ha), které je napájeno podzemními prameny. Krátce před jezerem minete Gasthof Bärnstatt a kapli Bärnstattkapelle.

otevřít interaktivní mapku

• Bezbariérové pěší túry
  • Rundwanderung

Obtížnost

středně těžké (červené stezky)

nadmořská výška

1 630 m 880 m

Výškový rozdíl-výstup 800 m
výškové metry dolů 1 130 m

Orlí cesta

To je etapa Orlí cesty, nejznámější dálkové trasy Tyrolska.